02
ספטמבר
נמצא בשלבי הקמה של אתר בינלאומי?
בשלב זה נכנס עוד שחקן בשם Yahoo .
למה חשוב לך לקדם את האתר גם ב Yahoo ולא רק בגוגל? כיוון, ש Yahoo הינו המנוע החיפוש השני הפופולרי בעולם. ולא תרצה לפספס את גולשיו.
דגשים מהירים לקידום ב Yahoo:
- דומיין (שם מתחם) – לאחר שביצעת חקר מילות מפתח מקדים לאתר, בחר עד מקסימום 3 מפתח ראשיות, ומקם אותם בדומיין, תוך כדי הוספת מקף אמצעי "-" בין מילה למילה.
- תגי Meta Tags – יש להשתמש בתגי Meta : keywords , description (=מילות מפתח , תיאור).
Yahoo מעניק לתגים אלה חשיבות רבה, לכן יש להשתמש בתגים אלו בחוכמה. כיצד? כלול רק את מילות המפתח הרלוונטיות לאותו עמוד בתג keywords והגדר תיאור קצר לאותו עמוד שיכלול פעם אחת-פעמיים את מילת המפתח.
- תג Title=כותרת – Yahoo בדומה ל Google מעניק לכותרת חשיבות רבה. לכן, הגדר כותרת ייחודית לכל עמוד באתר, כמובן, יש לכלול בכותרת את מילת המפתח הרלוונטית לאותו עמוד (פעולה זו, תסייע לעלות את הדירוג של האתר).
טיפ: שמור על כותרת קצרה ועניינית.
חשוב לציין, בקרוב כל העניין עומד להשתנות..אבל.. עדין לא
Facebook comments:
2 בספטמבר, 2010 at 7:16 pm
יאה נורא חלש לאומת גוגל, ובכלל בארץ מרגישים את זה הרבה יותר..
ביטוי של 10 אלף יחודיות בגוגל = 100 יחודיות ביאהו באותו ביטוי..
כמובן שזה משתנה בין הביטויים, אבל זאת רק דוגמא כמה יאהו חלש כאן בארץ..
ההמלצה שלי היא להתמקד בגוגל, אחרי הכל כולם (מנועי החיפוש הנוספים*) מגיעים לתוצאות דומות לשל גוגל.
אז ככה שאני אישית, לא מאמת את האתרים שלי ב webmaster שלהם..