01
ספטמבר
למה הוליסטי?
מהמילה "whole" = "שלם".
הגישה ההוליסטית מסתכלת על שיווק באינטרנט ועל קידום אתרים בפרט, כמכלול של מרכיבים שביחד יוצרים משהו שלם ומוצלח :).
מה המרכיבים של שיווק הוליסטי באינטרנט?
- SEO – אופטימיזציה למנועי חיפוש
- תכנון UI נכון שמותאם לקידום אתרים ובראש ובראשונה מותאם לגולש
(גם באתר אינטרנט, בבלוג וברשתות חברתיות שונות).
- CMS מערכת ניהול תוכן – המערכת שמאחורי האתר צריכה להיות קלה לשימוש ונגישה
- שיווק ויראלי (פל"א באינטרנט) כולל:
- וידאו שמעביר מסר בצורה קלה ונגישה לגולש
- שיווק בעזרת רשתות חברתיות (פייסבוק, טוויטר , לינקדאין , קפה דה מרקר ועוד).
- חיזוק המותג ובניית קשר עם גולשים בעזרת מיילים (Mailing Lists = רשימות תפוצה)
- שיווק שותפים – פרסום בעזרת אתרי שותפים (או הכנסת פרסומות לאתר שלנו ובכך הגדלת רווחים ישירים מהאתר)
- כלים של גוגל – זה טוב וזה בחינם!
- Google Analytics – לבדיקה וניתוח של סטטיסטיקות של נוכחות ברשת, כניסות גולשים וכו'
- Google Webmaster Tools (כלי מנהלי אתרים של גוגל) – מאפשר סוג של "קשר" עם גוגל ובדיקה טכנית של האתר ומיקומו ברשת.
אז מה עושים עם זה ?
קודם כל קובעים מטרות ויעדים ובהם מתמקדים.
מנסים למנף את המותג בכמה שיותר תשתיות שהזכרנו לשיווק הוליסטי (כמובן שצריכה להיות אסטרטגיה לכל אחת מהמדיות בהן נשתמש).
אז… בהצלחה!
בחסות מכללת דעת השרון – קורס קידום אתרים
Facebook comments:
1 בספטמבר, 2010 at 11:10 pm
בהחלט מעבירה את המסר טוב.הכל כולל הכל…