04
ספטמבר
מופיע בקטגוריות: טיפים בקידום אתרים, קידום אתרים SEO ותוייג: קישור נכנס, קישורים נכנסים, קישורים רלוונטיים
למתחרים שלך יש יותר קישורים רלוונטיים ?
חלק בלתי נפרד מתהליך הקידום האורגני הוא סוג של "ריגול תעשייתי", אבל הייתי קוראת לזה "ריגול בקטנות" כיוון שמדובר סה"כ באינטרנט, והתהליך הוא מאוד פשוט.
ישנה פקודה מאוד פשוטה בגוגל, שאותה יש להקליד בשדה חיפוש :
linkdomain:URL -site:URL Keyword
לדוגמא:
linkdomain:http://www.redseo.co.il -site:http://www.redseo.co.il seo blog
התוצאה:
קבלת דו"ח של כל האתרים הרלוונטיים ביותר לנושא מסוים שמקשרים לאתר (לכתובת ה URL שציינת בפקודה) .
במקרה של הדוגמא שציינתי בפסקה הקודמת, נקבל את כל האתרים הרלוונטיים ביותר שמפנים
ל http://www.redseo.co.il בנושא "seo blog".
למה אתה צריך את זה?
- במידה ואתה מחפש להוציא עוד קישורים נכנסים רלוונטיים לאתר שלך בתחום מסוים, הכי פשוט לבדוק מהיכן המתחרים שלך מוציאים קישור או במילים אחרות, אלו אתרים מפנים אל המתחרים שלך.
- מתאים לניתוח מקדים לתחום מסוים, כלומר קבלת תמונה כללית על התחום אותו אתה מנתח ומעוניין לקדם אורגנית. קיבלת דו"ח קישורים יחסית מכובד על תחום מסוים? אולי מומלץ שתתמקד בתחום אחר בנושא?
Facebook comments:
5 בספטמבר, 2010 at 4:16 am
מאד מוכר, גם הLD של YAHOO! הרבה יותר טוב ומדוייק מזה של גוגל.
17 בספטמבר, 2010 at 8:11 am
נחמד ונכון,
יש רק לשים לב להיבטים הבאים:
1. גם לבעלי האתר המתחרה גוגל אינה מציגה את כל הקישורים לאתרם.
2. השוואה בין הקישורים המוצגים לבעלי האתר לבין הקישורים המוצגים באמצעות פקודה זו מראה שלעתים קרובות מספר הקישורים אינו זהה.